{"id":20683,"date":"2018-11-26T08:42:58","date_gmt":"2018-11-26T07:42:58","guid":{"rendered":"http:\/\/www.glamping.nl\/?p=20683"},"modified":"2019-08-05T13:15:50","modified_gmt":"2019-08-05T11:15:50","slug":"glampingtrends-voor-2019","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/www.glamping.nl\/glampingtrends-voor-2019\/","title":{"rendered":"Glampingtrends voor 2019"},"content":{"rendered":"
Het jaar is voorbij gevlogen en 2019 is al in zicht. Wij kunnen terugkijken op een jaar vol met glampinghoogtepunten. Zo hebben wij vele nieuwe bestemmingen aan ons aanbod mogen toevoegen. We hebben mooie persreizen mogen maken naar onder andere Sloveni\u00eb<\/a> en Down the Rabbit Hole<\/a>. En Richard is zowel in Engeland op de Glamping Show<\/a> als op de Glamping Summit<\/a> in Amerika aanwezig geweest.<\/p>\n Maar het is niet alleen tijd om terug te kijken maar vooral ook om vooruit te kijken. Want wat heeft 2019 op het gebied van glamping voor ons in petto? Welke ontwikkelingen en trends kunnen we verwachten? In deze blog vertel ik je alles over de Glampingtrends voor 2019!<\/p>\n Reizigers hebben steeds meer behoefte aan een persoonlijke aanpak blijkt uit onderzoek van booking.com<\/a>. Waar vroeger iedereen een vakantie uitzocht uit dezelfde gids, is dat nu echt wel verleden tijd. Reisorganisaties onderscheiden zich door op maat gemaakte reizen aan te bieden aan de consument. De individuele behoeften en wensen van deze consument gaan steeds meer centraal staan. De verschillende organisaties die glamping aanbieden zullen hier ook op inspelen. Het blijkt bovendien dat consumenten eerder een impulsieve reis<\/a> overwegen op basis van een deal die aansluit bij zijn of haar wensen.<\/p>\n1. Glamping wordt persoonlijk<\/h2>\n